Kundservice

För alla frågor om din beställning eller leverans, vänligen kontakta vår Kundservice team eller kontakta oss av e -post leather@leathercollection.com. Vi kommer att sträva efter att svara på varje fråga inom 24 timmar.

Beställning och Betalningar

Hur säker är min beställning med leathercollection.com?

Vi använder den senaste krypterings- och säker serverteknik för att säkerställa att din data inte kan nås av någon tredje part.

Vilka betalningsalternativ accepteras på leathercollection.com?

Vi accepterar Stripe (alla kreditkort, betalkort och PayPal). Du kan betala med följande kredit- eller betalkort; Visa, MasterCard, Visa Delta och Maestro.

Vad är du Citerade Priser?

Alla priser noterade på webbplatsen är i USD och är korrekta vid tryckningstillfället. Dessa priser är slutgiltiga och inkluderar alla skatter exklusive importavgifter till ditt land och fraktavgifter. Vi förbehåller oss rätten att ändra priser utan föregående meddelande.

Hur vet jag att min beställning har tagits emot?

När beställningen har placerats skickar vi dig en orderbekräftelse e-post.

Om jag stöter på ett problem när jag skickar in min beställning eller tror att jag har skickat en duplikatorder, vad ska jag göra?

Vänligen kontakta vår Kundtjänst team med ditt beställningsnummer så kommer de att svara på din fråga.

Vad händer om jag vill ändra eller avbryta en beställning efter att den har lämnats in?

Det beror på den enskilda artikeln och dess leveranstid. Vänligen kontakta vår Kundservice team Med ditt beställningsnummer så kommer de att göra sitt bästa för att tillgodose din begäran. Om objektet redan har skickats kommer det inte att vara möjligt att ändra eller avbryta beställningen.

Kommer jag att få ett kvitto för min beställning?

Ja, du kommer att få ett e -postmeddelande som bekräftar din leverans och en separat leveransanmärkning när du får din beställning.

Frakt och Leverans

Vilka är dina leveransavgifter?

Våra leveranskostnader är variabel och baseras på vikt och leveransplats. Du kan beräkna leverans kostnader på kassan sida.

Transportören kan kräva din signatur. Din beställning hanteras så snabbt som möjligt för mottagande. Vårt mål är att behandla alla beställningar inom 10-15 arbetsdagar efter mottagandet i våra lokaler.

Var levererar du?

Vi har uppskattat kund över jordklotet och erbjuder våra tjänster världen över.

När får jag min beställning?

Om inget annat anges i produktbeskrivningen kommer vi att sträva efter att leverera dina varor inom 10-15 arbetsdagar (exklusive helger och helgdagar) för standardstorlekarna och tillgängligt lager. Men om en vara är slut i lager eller om du vill ha anpassad storlek eller anpassning (tillverkad på beställning), tar vi ca 3-4 veckor.

Vad händer om jag inte får min beställning?

Vänligen kontakta vår Kundservice team med ditt beställningsnummer eller kontakta oss med email leather@leathercollection.com. vi ska titta på detta för dig.

Vad händer om jag inte är med när du levererar?

Couriren lämnar dig en anteckning, som innehåller instruktioner om hur du kan ordna en återförare.

Returnerar, återbetalningar och ersättare

Vad är Din avkastningspolicy?

Om du inte är nöjd med din beställning, av någon anledning, kan du returnera den inom sju dagar efter den dag du har fått den och få en ersättning eller full återbetalning till priset på produkten. Leveransavgifter återbetalas inte. Produkten måste returneras i ett återförsäljningsbart skick i sin ursprungliga, oskadade förpackning. Vi accepterar inte returer och ersättare för anpassad storlek eller anpassning. Se retur/ersättning och återbetalning

Hur returnerar jag en artikel om jag har ändrats mitt sinne?

Vänligen kontakta vår Kundservice team eller kontakta oss via e-post leather@leathercollection.com, ange ordernumret, produktkoden och anledning till retur och om du vill ha återbetalning eller ersättare. Vi kommer sedan att ge råd till fullständig information om hur du returnerar din artikel - Observera att kostnaderna kommer att betalas av kunden (såvida inte överenskommits annat).

När får jag min återbetalning?

Din återbetalning kommer att krediteras tillbaka till samma betalningsmetod som du använde när du gjorde beställningen och du kommer att få detta inom 14 arbetsdagar efter att vi mottagit returen.

Vad gör jag om min beställning anländer skadad?

Vänligen kontakta vår Kundservice team eller kontakta oss via e-post leather@leathercollection.com så snart du kan och de kommer att ordna att det skadade föremålet hämtas och kommer att ge dig en ersättningsprodukt, som kommer att levereras kostnadsfritt.

Vilka är mina lagstadgade rättigheter om något går fel?

Besök avdelningen för handel och branschens webbplats på www.consumerdirect.gov.uk För en fullständig lista över dina lagstadgade rättigheter.

Mitt Konto

Är min personliga information säker?

Ja - vi följer fullt ut dataskyddslagen och säljer inte eller anställer några uppgifter till tredje parter i någon forma eller form. För mer information se vår Sekretess och säkerhetsinformation.

Hur kan jag ta bort min kreditkortsinformation från mitt konto?

Vi gör inte Håll eventuell kreditkortsinformation. Vi gör detta för att skydda dig. Vi använder krypterade serveringar för transaktionsprocessen men behåll inte dina uppgifter för din säkerhet.

Vad händer om jag glömde mitt kontonummer och lösenord?

Det finns en anläggning på webbplatsen som möjliggör automatisk e -postmeddelande till detaljer till dig. Vi ger inte information via telefon på grund av säkerhetsfrågor.

Betalning, prissättning och kampanjer

Vilka betalningsalternativ accepteras på leathercollection.com?

Vi accepterar Stripe (alla vanliga kreditkort, betalkort och PayPal) Du kan betala med följande kredit- eller betalkort; Visa, MasterCard, Visa Delta och Maestro.

Vilka är dina noterade priser?

Alla priser som anges på webbplatsen är i USD och är korrekta vid tryckningstillfället. Dessa priser är slutgiltiga och inkluderar alla skatter exklusive importavgifter till ditt land och fraktavgifter. Vi förbehåller oss rätten att ändra priser utan föregående meddelande.

Kampanjer?

Prenumerera på vårt nyhetsbrev (till vänster längst ned på sidan) för att bli informerad för uppdateringar om produkter och kampanjer.

Visning beställningar

Du Maj Inloggning till ditt konto för att se din beställningsstatus och beställningshistorik. Logga in på Mitt konto > Mina beställningar

Uppdatering av kontoinformation

För att uppdatera din profil/kontaktinformation kan du Inloggning ditt konto när som helst. Logga in på Mitt konto > Adressbok.