Lämna Tillbaka/Ersättning

Vi gör vårt bästa för att göra dig nöjd med våra produkter och tjänster. Alla produkter måste klara kvalitetskontroller och dubbelkontroll före leverans. Men i vissa fall måste du returnera eller byta ut produkten; aspekter måste tas om hand. Alla våra beställningar görs på beställning, och en 20% återuppsättning av lager avgift och fraktavgifter debiteras vid retur för en ersättning.

Återbetalningsbar

  • Retur/Byte och återbetalning accepteras endast inom 15 dagar från leveransdatum.
  • I fallet med Returnerar / Ersättning köparen står för alla frakt- och hanteringskostnader.
  • Produkten ska returneras i originalförpackningen och ska vara så bra som ny med etiketter påsatta.
  • Endast defekta varor kommer att underhållas för retur och ersättning.
  • Om vi har gjort ett misstag, återbetalar vi även frakt- och leveransavgifterna.
  • Du måste skicka foton på defekterna innan retur/ersättning.

Ej återbetalningsbar

  • Produkter som säljs i REA & RABATT är Ej Återbetalningsbara såvida inte produkten har ett defekt.
  • Gjord till Mät & helt anpassade läder är inte återbetalningsbara eller utbytbara.
  • Slitna eller ändrade föremål kan inte returneras.
  • Ingen retur/ersättning kommer att utfärdas till den kund som beställer mer än två produkter samtidigt. Helst begränsa genereringen av ett andrahandsvärde och returnera produkten om det inte finns någon försäljning. Avråd också från att beställa olika produkter för test och bara välja en.

Hur man återvänder?

Om produkten är kvalificerad för retur/ersättning eller återbetalning, vänligen följ instruktionerna.

  • Först av allt, få godkännande för retur/ersättning, Begär retur
  • Vänligen ange ditt namn, ordernummer och e-postadress, som används för att göra en beställning. Om produkten är defekt, skicka bilder på defekterna.
  • Vår säljare återkommer till dig inom 48 arbetstimmar för att betjäna dig på bästa möjliga sätt.
  • Vi kommer att tillhandahålla en returadress, när du har fått godkännande för retur/ersättning. När du returnerar en vara till oss för ditt skydd rekommenderar vi att du använder en registrerad leveranstjänst.
  • För ytterligare frågor, kontakta oss gärna på leather@leathercollection.com.

Återbetalning

  • Återbetalningar kommer att behandlas inom cirka 7 till 10 arbetsdagar efter att vi tagit emot din retur.
  • En återbetalning kommer att göras till din ursprungliga betalningsmetod, dvs PayPal eller Stripe (PCI DSS v3.2)
  • Fraktavgifter återbetalas ej.